יום רביעי, 17 באוגוסט 2011

ברוכים הבאים לבלוג שלי


1 + 1 = 2 ?
בשבילי, המקום המעניין אותי הוא החיבור בין אנשים למדע. בחיי היום-יום אני מתעקש למצוא פרושים מדעיים להתנהגות בני אדםולפרנסתי, אני מנסה להאניש את הבעיות הטכנולוגיות העומדות לפתחי בכדי לפותרן.
'בלוג ספקני'?
קריאת תיגר על אמיתת חיים כה בסיסית כ- '2=1+1', מבטאת אמירה ספקנית על החיים. רגע לפני שאתם קופצים לפה כדי לקרוא בכמה מלים מתומצתות מהי ספקנות, רק אומר במילותי: בספקנותנו, אנחנו, בני האדם, מתעלים על שאר בעלי-החיים שמסביבנו; בספקנותו על העולם הניוטוני, הציע איינשטיין תאור נכון יותר של איך העולם עובד. בספקנותו, ייקח ההדיוט אחריות מלאה על חייו שלו, ולא יקבל את דעת ה'מומחה' על גורלו, כמובנת מאליה; בספקנותנו, נמנע מעצמנו, האזרחים הקטנים, ללכת שבי, כעדר, אחר אלו שרוצים להוליכנו שולל.

תהנו, גלעד.

2 תגובות:

  1. הוכחה לספקנים :-)
    http://mathforum.org/library/drmath/view/51551.html

    השבמחק
  2. יפה. כספקן שימחת אותי כי עכשיו אני מצויד בידע נוסף וזו היא מטרת הספקן למכתחילה - כך כוחו מתעצם. יחד עם זאת, אנסה להשתעשע ולהטיל ספק גם בהוכחה זו, בפוסט עתידי.

    השבמחק